Search
Close this search box.
Rainbow Six Siege Mousetrap anticheat

Ubisoft představuje nový anticheat pro Rainbow Six Siege

Společnost Ubisoft oznámila, že to budou mít někteří cheateři ve hře Rainbow Six Siege brzy mnohem těžší. A to díky novému anti-cheatovacímu systému, který přijde v příští aktualizaci. Stejně jako většina kompetitivních online her pro více hráčů se i tato hra potýká s neustálými problémy s cheatery již od svého uvedení v roce 2015. V průběhu let Ubisoft do Rainbow Six Siege a dalších svých her s různou škálou popularity implementoval různá opatření proti cheatování.

Vývojáři přišly s řadou způsobů, jak cheatery porazit, většinou se jedná o vlny banů podezřelých a označených účtů. Pouhé zabanování však není příliš účinné, protože mnoho lidí si prostě vytvoří nový účet a pokračují dál. Některé taktiky byly kreativnější, například ve hře Call of Duty: Vanguard se ostatní hráči stali pro podvodníky neviditelnými a EA si nechala patentovat systém, který by ignoroval 20 % stisků tlačítek cheaterů.

Nyní Ubisoft představil nový vynalézavý anti-cheatovací systém s označením Mousetrap. Do hry Rainbow Six Siege se dostane s aktualizací Y8S1.2. Konkrétně Mousetrap odhalí cheatery na konzoli, kteří spoofují inputy neboli, jinými slovy, používají zařízení třetí strany, které jim umožňuje hrát s myší a klávesnicí namísto ovladače. Nejznámější jsou asi pod názvem „Xim.“ Proti lidem, kteří používají ovladače, poskytují tyto periferie samozřejmě neférovou výhodu, včetně přesnějšího míření, lepší reakční doby a vyšší citlivosti. Některá z těchto zařízení přidávají také další výhody, jako je asistent míření a automatické přebíjení.

Detekce, tělesné znevýhodnění a jak to funguje

Tato nová technologie byla vysvětlena v oficiálním videu na YouTube, které podrobně popisuje, co hráče R6 v Y8S1 čeká. Jakmile je detekuje systém Mousetrap, budou tito hráči pociťovat rostoucí lag ve formě větší doby odezvy. Tato doba odezvy se bude postupně zvětšovat ve snaze čelit jakýmkoliv získaným výhodám. Podle Ubisoftu je Mousetrap již v provozu a již nějakou dobu funguje, za účelem doladění a vybudování databáze cheat systému.

Vývojář Jan Stahlhacke ve videu upřesňuje, že v současné verzi je Mousetrap stále považován za experimentální. Společnost Ubisoft si je vědoma, že někteří hráči Rainbow Six Siege používají zařízení třetích stran oprávněně kvůli usnadnění hraní díky nějakému tělesnému znevýhodnění. Vývojáři vytvořili Mousetrap tak, aby rozpoznal, kdy osoba používá adaptivní herní ovladač, a nepenalizoval ji. Nechybí ani kontaktní QR kód pro hráče s postižením, kteří mají pocit, že se na ně anticheat systém zaměřil neprávem. Jejich zpětná vazba bude brána v potaz a snad bude využita k dlouhodobému vylepšení Mousetrap anticheatu.

Zdroj: gamerant.com

Facebook
LinkedIn
X
Threads