Search
Close this search box.
Zaklinač

CD Projekt potvrdil, že Zaklínač 4 bude odlišným RPG narozdíl od Divokého Honu

Zatím tedy víme, že nás čekají celkem dvě hry, pokud to tak můžeme nazvat. První hrou je remake prvního dílu, jenž mnoho hráčů asi nezná tak dobře, jako Zaklínač 3. Tato originální hra z roku 2007 bohužel tak úplně nepřežila tok času oproti svým konkurentům. Grafika a mechanika hry nebyla na stejné úrovni, jako hry té doby. Ale to pro nás může být jistým bonusem, protože se pravděpodobně dočkáme nové verze v Unreal Engine 5. A druhou hrou, na kterou se můžeme těšit je, jak nadpis napovídá zbrusu nový Zaklínač 4, který taktéž poběží na zmiňovaném enginu.

Bohužel i přes fakt, že nemáme datum vydání, tak příspěvky vývojářů stále mají pozitivní efekt na fanoušky. Mnoho z nás doufá, že hra vyjde dříve, než očekáváme. Měli bychom taktéž vzít v potaz poslední finanční meeting, ve kterém co-CEO z CD Project RED, Michał Nowakowski, naznačil, že nový Zaklínač nebude opakováním předešlých her, ale že se pokusí vylepšit každý aspekt hry od hratelnosti až po mechaniku.

„When it comes to the risks of innovative elements – making a new game is always a creative risk, especially since we’re trying to push new boundaries and explore new fields; that’s something we haven’t actually done before. This is a pretty broad paint brush stroke, for sure, but I cannot go into too much detail without actually talking about the game per se“

Pokud jde o rizika inovativních prvků – vytvořit novou hru je vždy kreativní riziko, zvláště když se snažíme posouvat nové hranice a prozkoumat nové oblasti; to je něco, co jsme vlastně ještě nedělali. To je jistě docela široký tah štětcem, ale nemohu jít do přílišných detailů, aniž bych ve skutečnosti nemluvil o hře jako takové.

“I guess what I’m saying is that you should not be expecting “The Witcher 3 in new clothing” of sorts; of course, we’re building on the shoulders of what came before, and on what we’ve learned, but we will be adding new gameplay elements and new mechanics that you have not seen in our previous games. I’d say – doing such things is always a risk; it’s not just repeating what was done before.”

Co se snažím říct je, že byste neměli očekávat „The Witcher 3 v novém oblečení;“ samozřejmě stavíme na tom, co bylo dříve, a na tom, co jsme se naučili, ale přidáme nové herní prvky a nové mechanismy, které jste v našich předchozích hrách neviděli. Řekl bych – dělat takové věci je vždy risk; není to jen opakování toho, co bylo uděláno dříve.

Doufáme ale, že se CD Projek RED poučil z hrozného vydaní Cyberpunk 2077 a že nový Zaklínač bude mít bezproblémový start.

Zdroj: gamigbible.com

Facebook
LinkedIn
X
Threads