Po ostré debatě okolo role supporta ve hře Overwatch 2, především o síle schopnosti Mercy zvyšovat poškozeni spojencům, přišel Blizzard s následujícími úpravami.
Začátkem 3 sezóny Mercy ztratila své místo jakožto „meta“ support, kvůli změnám, které Blizzard udělal. Největší změnou je doba, jak dlouho může léčit/boostovat jednoho ze spojenců.
Změny u Mercy:
- Guardian Angel získal navýšení cooldownu z 1.5 na 2.5 sekundy
- Caduceus Staff jejíž léčení bylo sníženo z 55 na 45 HP bodů
- Léčení bylo zvýšeno o 50 % u spoluhráčů pod polovinou životů
- Pasivní léčení bylo odebráno, avšak základní regenerace support role byla zachována
- Nová pasivní schopnost: „Sympathetic Recovery“ při které se Mercy vyléčí za 25 % z uděleného léčení svého spoluhráče, pakliže svého spoluhráče vyléčí na maximální hodnotu
Zatímco žádná ze změn nijak neopravuje zmiňovaný DMG Boost. Tak hráči Mercy budou více nucení k tomu, aby se zaměřovali na léčení svých spoluhráčů. Overwatch hráči vědí, jak náhle vám můžou zmizet životy, proto předělaný systém Mercy zaručí vaše delší přežití v soubojích.
Ostatní supporti taktéž dostali svou šanci. Annou a jejím granátem počínaje, kdy byla zvýšená doba jeho trvání, po Lucia, Moiru, Zena a Brigitte konče. Lucio a Moira budou mít své ultimátní schopnosti nabyté rychleji, aby mohli častěji zachránit situaci. Zen dostal o 5 ran více a Brigitty „Repair Pack“ vyléčí spojence ihned za 25 životů a dalších 100 životů během 2 vteřin. Po nových změnách Blizzard očekává více hráčů v roli supporta.
Junkratově „Concussion Mine“ bylo sníženo poškození o 20, takže bude složitější provést jeho combo. Reinhardtova ultimátní schopnost má sice nižší poškozeni, ale má delší trvaní a Widowmaker je zpátky na svých 175 životech z původních 200.
Nabití ultimátní schopnosti po změně hrdiny se mění z 30 % na 25 %. Tankové se taky dočkali změn, ale ne moc příjemných. Bude jim trvat déle nabít jejich ultimátní schopnost. Ramattra už nebude mít neomezenou ultimátní schopnost, dokud jsou okolo něj nepřátelé, ale bude omezena na 20 vteřin.
Zdroj: pcgamer.com