Režisér Star Wars Jedi: Survivor Stig Asmussen vždy chtěl, aby se z dobrodružství Cala Kestise stala třídílná série. To znamená, že nás pravděpodobně v budoucnu čeká třetí a finální díl z vývoje Respawn Entertainment.
Asmussen v rozhovoru pro IGN oznámil, že pokud bude Star Wars Jedi: Survivor úspěšný, očekává vývoj sequelu této hry. A pokud na vývoj dojde, využije se k tomu Unreal Engine 5.
“I always wanted to see this as a trilogy. How can we take Cal and the crew to new places beyond what we were doing in the first game?“
“Vždy jsem chtěl, aby to byla trilogie, ve které můžeme vzít Cala a celou posádku na místa nad rámec toho, co jsme co jsme předvedli v první hře?”
„We had a pretty decent idea of the timeframe where we wanted Survivor to take place, what the stakes were going to be, what the tone of the game was going to be, what Cal was going to be up against, and how the crew was going to factor into that. And there’s ideas of what we could do beyond that as well.“
“Měli jsme docela slušnou představu o tom, v jakém časovém horizontu se má Survivor odehrávat, co bude v sázce, jaký bude tón hry, proti čemu bude Cal stát a jak do toho všeho bude posádka zapadat. A máme nápady, co bychom mohli udělat i mimo to.”
Asmussen také mluvil o vývoji nad rámec příběhu a hratelnosti. Uvedl, že pro třetí hru s největší pravděpodobností využijí Unreal Engine 5 místo Unreal Enginu 4, který využili v Survivorovi.
„I’m not going to say it’s going to be easy. I mean, we have a lot of proprietary things that we’ve warped the engine into doing what it does for Jedi right now, and we would have to retool some of that to get it to work on any new engine.“
“Neříkám, že to bude jednoduché. Máme spoustu proprietárních věcí, kvůli kterým jsme museli engine upravit tak, aby dělal to co dělá pro Jedi právě teď, a některé bychom museli přepracovat, aby fungovaly na jakémkoliv jiném enginu.”
Nejdříve však musí Jedi: Survivor vyjít a toho se budou moci fanoušci dočkat už 28. dubna na PS5, Xbox Series X/S a PC.
Zdroje: ign.com