Search
Close this search box.
Tempest Rising

Tempest Rising. Návrat žánru RTS?

Tempest Rising, připravovaný titul od studia Slipgate Ironworks, je jednou z nejočekávanějších real-time strategií (RTS) posledních let. Hra slibuje oživení klasického RTS žánru, známého z legend, jako jsou Command & Conquer nebo Warcraft III, v moderním kabátě. A co je nejlepší? Hráči si již nyní mohou hru vyzkoušet prostřednictvím hratelného dema, které obsahuje skirmish mód!

O Studiu

Slipgate Ironworks je dánské herní studio známé svou vášní pro oživování klasických herních žánrů. Specializuje se na vývoj retro-inspirovaných titulů s moderním zpracováním, jako jsou Ion Fury nebo Graven. Studio spolupracuje i na dalších AAA projektech, přičemž se zaměřuje na portování, remastery a podporu vývoje velkých titulů, například Ghostrunner.

O hře

Děj se odehrává v alternativní budoucnosti, kde svět sužují konflikty o vzácnou surovinu zvanou Tempest. Tato surovina slouží jako zdroj energie, ale zároveň způsobuje ničivé následky. Po vydání hra nabídne tři frakce, ale zatím jsou hratelné pouze dvě – Globální obranná aliance (GDF) a rebelantská Fronta Nového světa (RLF). Každá frakce disponuje unikátními jednotkami, budovami a strategickými přístupy, což hráčům poskytne variabilní a hlubší herní zážitek.

Tempest Rising využívá Unreal Engine, který zajišťuje moderní vizuální zpracování a realistické efekty. Žánr hry se zaměřuje na osvědčené prvky RTS jako budování základen, správu surovin a strategické bitvy.

Tempest Rising demo

Pro nedočkavé hráče je již nyní dostupné demo, které nabízí ochutnávku herních mechanik prostřednictvím skirmish módu. V tomto režimu hráči staví základny, těží suroviny, sestavují armády a testují své schopnosti proti umělé inteligenci. Demo představuje nejen základní herní mechaniky, ale také moderní grafické zpracování a nádech nostalgie, který přitahuje fanoušky klasických RTS. Je však důležité nezapomínat, že hra je stále ve vývoji, a proto se mohou objevit prvky, které nefungují správně, nebo které by mohly být upraveny.

Hráči se na fórech stěžují na podvádějící umělou inteligenci, neinspirativní jednotky a nedostatečnou variabilitu strategií, což vývojáři slibují vylepšit do finální verze hry.

Facebook
LinkedIn
X
Threads