Předběžný přístup hry Witchfire se odloží na rok 2023 kvůli zásadní změně v jádru hry. Vydání této dark fantasy hry se zprvu plánovalo na konec roku 2022, protože hra měla původně obsahovat obvyklý rogue-like arénový styl. Místo toho se však vývojáři rozhodli změnit celý základ hry a chtějí dát boj do otevřeného světa.
Společnost The Astronauts informuje své fanoušky ohledně vývoje od roku 2020. Jejich první aktualizace se týkaly vylepšení bojových utkání, testování arén a ujišťování, že hra není příliš snadná, ale ani moc obtížná. Narazili však na zádrhel v podobě problémů s osvětlením hry, což celý proces zdrželo. Podařilo se jim ale vydat několik nových screenshotů ze hry s tím, že krátce poté bude následovat i playtest. Letos v červnu vydali trailer a na Summer Game Festu oznámili podrobnosti o vydání předběžného přístupu.
Žádné oficiální datum celkově však vývojáři neuvedli. Vydání se snaží stihnout na začátek příštího roku. Astronauti to oznámili v nedávném blogovém příspěvku. Napsali, že k rozhodnutí došlo po dlouhém zvažování nového přístupu k herním překážkám. Witchfire vyvíjeli klasickým rogue-like způsobem. Hráči měli bojovat s příšerami ve stanovených oblastech v uzavřené aréně, kde byla většina objektů pouze vizuálními prvky a bariéry hráčům bránily průnik mimo určenou hranici.
Tým dříve tvrdil, že rogue-lite bariéry udržují cíl herního designu. Nakonec se ale shodli na tom, že průzkum světa bude mnohem zajímavější a záživnější. The Astronauts se nyní zmínili, že funkce otevřeného světa je kompletní, a to bez obětování herní obtížnosti. S čarodějnickými pastmi a zamčenými dveřmi tak stále můžete počítat. Hráči se mohou dostat do nebezpečných situací, pokud se odváží přiblížit příliš blízko arény s bossem, na kterou nejsou připraveni. Svět je teď otevřený k prozkoumávání. Vývojáři se plánují během několika týdnů podělit o další informace ohledně herního světa a příběhu. V budoucnu se tedy dočkáme dalších novinek.
Zdroj: gamerant.com